Право 9

Домашнє завдання на 30.09.2020 (9-А та 9-В) на 1.10.2020 (9-Б)
Потренуйтеся перед практичною роботою:
Президент Италии избирается на 7 лет, назначает главу правительства, издаёт декреты, может распустить парламент. Что можно определить по приведённым признакам, форму правления, устройства или режима?
В 2007 году в результате всеобщих выборов президентом Аргентины стала Кристина Киршнер. Что можно определить по приведённым признакам, форму правления, устройства или режима?
3
Швеция делится на 21 округ – лен. Правление лена назначается правительством страны. Что можно определить по приведённым признакам, форму правления, устройства или режима?
4
Швейцария состоит из 24 кантонов, каждый имеет свою конституцию. Что можно определить по приведённым признакам, форму правления, устройства или режима?
5
Визначте державний лад держави (форму правління, форму держ устрою та політичний режим) Голова держави – король, що призначає уряд. Уряд відповідає перед монархом. Територія складається з кількох історичних областей та однієї автономії. В історичних частинах місцеві органи влади мають обмежені повноваження у питаннях місцевого значення. В автономії діє парламент та місцевий уряд, проте його рішення мають відповідати центральному законодавству. Вибори до парламенту проходять раз на чотири роки, але його діяльність носить формальний характер. Реальна влада належить групі з найвпливовіших осіб із військових, що постійно очолюють уряд і правлять у власних інтересах силовими методами. Права і свободи підданих держави обмежені
6
Визначте державний лад держави. (форму правління, форму держ устрою та політичний режим)  Країна складається з 50 частин, кожна з яких має Конституцію та законодавчі збори. Центральний уряд здійснює управління обороною, зовнішньою політикою, решта питань вирішується урядами частин держави. Центральний уряд формується президентом і відповідає перед ним. Президента обирає населення терміном на 5 років. Законодавча влада належить двопалатному парламенту. Вибори загальні, вільні, рівні при таємному голосуванні. Конституція гарантує права і свободи людини і громадянина
 7
Визначте державний лад держави(форму правління, форму держ устрою та політичний режим)  Голова держави – президент, обирається Державними зборами. Строк повноважень президента 5 років. Законодавчим органом є Державні збори, які обираються населенням щляхом загальних, рівних і прямих виборів. Державні збори обирають голову та його заступників. Виконавчим органом є Рада Міністрів, яка обирається Державними зборами і відповідальна перед ними. Держава поділена на 19 медьє (областей), у яких діють загальнодержавні парламент, уряд, суди. 
8
Визначте державний лад держави(форму правління, форму держ устрою та політичний режим)  На чолі держави стоїть халіф, що зосередив у своїх руках духовну й світську владу. Халіфом може бути лише один із нащадків пророка, що досяг повноліття і не має вад. Парламент відсутній. Халіф видає закони та є верховним суддею. Територія країни єдина, на місцях правлять чиновники, яких призначає халіф. Управління здійснюється відповідно до норм релігійного права

Домашнє завдання на 16.09.2020. (18.09.2020)
Функції держави (цю колонку ви переписуєте)
Приклад виконання або неналежного виконання  цієї функції Україною із новин (треба знайти в інтернеті на новинних сайтах свої приклади до будь-яких із чотирьох функцій)
1. Господарська (економічна) – держава дбає про розвиток виробництва, регулює його
На початку вересня поголів’я великої рогатої худоби в Україні становило 3,7 млн голів. Це на 200 тис. (4,6%) менше, ніж станом на 1 вересня 2018 року, Аграрії розповіли про те, що така тенденція може продовжуватись і незабаром свинарство в нашій країні і зовсім зникне. 
2. Культурно-виховна держава дбає про розвиток культури, науки та освіти
Триває прийом заявок на Міжнародний конкурс оперних співаків ім. Соломії Крушельницької у Львові
3. Соціальна – держава забезпечує права і свободи людини, створює кожному члену суспільства належні умови для існування
Міністерство соціальної політики України значно розширило наповнення бебі-боксів для новонароджених. Перелік подарунків для немовлят відтепер буде ще більшим. Відзначається, що з початку проекту “пакунок малюка” виріс з 30 до 70 позицій і тепер додатково включає:
– Новий одяг (сорочки, беретик, царапки, слинявчик, комбінезон-трансформер демісезонний);
– Предмети споживання (полуплед, розвиваючі іграшки для стимулювання зорових, слухових, тактильних відчуттів і рухових навичок, м’яка книга з високою контрастністю зображення, багатофункціональний розвиваючий килимок);
– Засоби гігієни для новонародженого (крем під підгузник, ватні гігієнічні палички, мило для прання дитячих речей, гребінець для волосся, губка для купання);
4. Екологічна - держава дбає про еологію
Незабаром в Україні може розпочатися виробництво паперу з опалого листя. Технологію запропонував український студент Валентин Фречка.
Технологія виготовлення паперу з опалого листя RE-leaf вже успішно пройшла випробовування на спеціалізованому обладнанні і готова до роботи в "масштабних умовах".
До речі, раніше український студент Валентин Фречка завдяки своєму проєкту здобув "золото" на Міжнародній олімпіаді з екології в Кенії, Олімпіаді геніїв у США, а також став фіналістом фестивалю інновацій МОН.
5. Забезпечення законності та правопорядку
Полиция поймала «черных лесорубов» на Харьковщине
Злоумышленники спилили деревья породы дуб. В ходе осмотра места происшествия следственно-оперативная группа обнаружила 95 пеньков от дуба. Следователями Валковского отдела полиции открыто уголовное производство по ч. 1 ст. 246 (незаконная вырубка или незаконная перевозка, хранение, сбыт леса) Уголовного кодекса Украины. Максимальное наказание по санкции статьи предусматривает до 3 лет лишения свободы.   

Завдання на карантин  (9 тиждень 18.05 - 24.05.2020)

до 25.05.(включно) заповніть Google Форму, вона складається лише з тестових завдань. Оцінку ви побачите одразу після надсилання форми. Форму можна надіслати лише один раз. Чиї роботи будуть надіслані декілька раз, найвищу оцінку розділю на їх кількість    


Завдання на карантин  (7 тиждень 4.05 - 10.05.2020)

до 12.05.(включно) заповніть Google Форму, вона складається лише з тестових завдань. Оцінку ви побачите одразу після надсилання форми. Форму можна надіслати лише один раз. Чиї роботи будуть надіслані декілька раз, найвищу оцінку розділю на їх кількість


Завдання на карантин (5 тиждень 21.04 - 28.04.2020)

до 28.04.(включно) заповніть Google Форму, вона складається лише з тестових завдань. Оцінку ви побачите одразу після надсилання форми. Форму можна надіслати лише один раз. Чиї роботи будуть надіслані декілька раз, найвищу оцінку розділю на їх кількість  



Завдання на карантин (3 тиждень 6.04 - 12.04.2020)


За §24 п1 + інтернет складіть у зошиті або надрукуйте таблицю. Обговоримо її при зустрічі. Завдання виконувати обов'язково 
Це домашнє завдання відправляти мені на пошту не треба!

Світ юридичних професій

Професія
Функції
Приклад діяльності із новин
Суддя


Нотаріус


Адвокат


Юрисконсульт


Прокурор
Підтримка обвинувачення в суді. Організація та керівництво досуПдового розслідування. Нагляд за слідчими

Слідчий
Розслідування небезпечних діянь, розкриття злочинів

Завдання на карантин (2 тиждень 1.04 - 5.04.2020)

Заповніть Google форму, обов'язково  впишіть адресу електронної пошти, на не' я вам надішлю оцінку.  7.04. форма буде закрита для відповідей, не зволікайте.








Завдання на карантин (перший тиждень)

Тема: Адміністративне правопорушення

Опрацюйте Кодекс України про адміністративні правопорушення та виконайте завдання, вони ось тут Документ із завданнями скачайте собі на комп'ютер, коли виконаєте, збережіть та відправте мені на пошту bezgodkovao@gmail.com  У рядку "тема листа" зазначте своє прізвище



Домашнє завдання на 10.03.2020
Практична робота Права споживачів
ВИКОНАЙТЕ НА АРКУШІ
Опрацюйте стр 125-127 + конспект
Визначте в кожній ситуації ваші права й дії
1) Перед 1 Вересня на шкільному базарі вам придбали взуття, але вдома воно виявилося затісним.
2) Громадянин Н. придбав холодильник. Коли його встановили робітники сервісної служби супермаркету електротехніки, він попрацював 2 години й почав замість замороження продуктів їх нагрівати
3) Ви купили в магазині молоко тривалого зберігання, яке виявилося кислим наступного ранку
4) На заощаджені гроші ви придбали для мами на день народженя парфумовану воду, але через 3 дні з'ясувалось, що такий парфум у мами вже є.
5) Ви купили новий годинник з написом «протиударний», але за 3 дні він упав на підлогу й зупинився
6) Покупець 7 днів тому придбав мікрохвильову піч. Вона виявилася неякісною.
7. Для новонародженого немовля ви придбали подушку, вдома з'ясувалось що вона завелика для дитячого ліжечка
Ваші права
Ваші дії



Зверніть увагу на товари, що не підлягають обміну або поверненню в Україні (цього переліку немає у підручнику)
перелік
1.    Продовольчі товари.
2.    Лікарські засоби.
3.    Предмети сангігієни.
4.    Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.
5.    Корсетні товари.
6.    Парфюмерно-косметичні вироби.
7.    Перо-пухові вироби.
8.    Дитячі іграшки м’які.
9.    Дитячі іграшки гумові надувні.
10. Зубні щітки.
11. Мундштуки.
12. Апарати для гоління.
13. Помазки для гоління.
14. Гребінці, гребені та щітки масажні.
15. Сурдини (для духових музичних інструментів).
16. Скрипкові підборіддя.
17. Рукавички.
18. Тканини.
19. Тюлегардинні і мереживні полотна.
20. Килимові вироби метражні.
21. Білизна натільна.
22. Білизна постільна.
23. Панчішно-шкарпеткові вироби.
24. Товари в аерозольній упаковці.
25. Друковані видання.
26. Лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
27. Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.
28. Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).
29. Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. д.).
30. Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).

31. Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.







Домашнє завдання на 3.03.20
Практична робота: Власність неповнолітніх.
ВИКОНАЙТЕ НА АРКУШІ

1 варіант
1. У кожному випадку визначте, чи правомірні дії, обґрунтуйте:
А) 15-річний Данило, отримавши стипендію, купив собі годинник.
Б) 14-річний Володимир обміняв велосипед, що був подарований йому на Новий Рік бабусею на принтер
В) 11-річний Андрій подарував своїй тітці автомобіль, який отримав у спадок від діда
Г) 17-річний парубок вирішив продати свою квартиру у Краматорську, що була подарована йому на весілля та на отримані гроші поїхати разом зі своєю дружиною на заробітки до Польщі
Д) 14-річний Артем, отримавши стипендію за перемогу у Всеукраїнській олімпіаді, відкрив банківський рахунок на своє ім’я.
Є) 17-річна Дарина після закінчення школи вирішила зайнятися бізнесом. На кошти, які лежали на її банківському рахунку, вона відкрила і зареєструвала своє підприємство з виробництва італійського морозива
2) Ознайомтесь з ситуацією та виконайте завдання до неї:
15-річний Павло виховується в родині своєї тітки (мати померла 8 років тому) Тітка Олена є законним піклувальником хлопця. Його тата позбавили батьківських прав через зловживання алкоголем. Зараз батько не пиячить, він дуже хворий. Хлопець захопився фотографією і нещодавна переміг у конкурсі фотомитців, за що був нагороджений премією. Павло вирішив віддати гроші хворому батькові. Тітка Олена виступила проти, вона планувала витратити гроші на теплий одяг чи нову апаратуру для Павла
1) Який вид дієздатності має Павло? 2) Чи є законною заборона тітки? 3) Як, за законом, можна вирішити ситуацію?
2 варіант
1. У кожному випадку визначте, чи правомірні дії, обґрунтуйте:
А) 15-рячна Оксана на зароблені під час літніх канікул гроші купила собі кросівки, через 2 тижні вона подарувала їх своїй подрузі Тетяні
Б) 10-річна Оленка віддала гроші, що були подаровані їй, у Фонд допомоги країнам Африки
В) 15-річний Данило, на гроші отримані від продажу свого винаходу, купив невеличку майстерню на околиці міста
Г) 14-річний Володимир обміняв велосипед, що подарувала йому бабуся, на телефон
Д) 16-річна Олена з дитинства мріяла про заняття мотоспортом. Задля цього після завершення 9-го класу вона пішла навчатися до професійного ліцею, щоб отримувати стипендію. Усі кошти вона відкладала і через 1,5 року купила мотоцикл
Є) ) 17-річний парубок вирішив продати свою квартиру у Краматорську, що була подарована йому на весілля та на отримані гроші поїхати разом зі своєю дружиною на заробітки до Польщі
2) Ознайомтесь з ситуацією та виконайте завдання до неї:
17-річна Світлана на зароблені під час літніх канікул гроші купила собі золоті сережки. На отримані в дарунок від бабусі 2 тисячі гривень купила золоту каблучку. Через деякий час вона продала сережки своїй подрузі – 18-річній Ользі. Батьки Світлани, дізнавшись про це, звернулися з позовом до суду про визнання всіх договорів недійсними
1) Скільки вчинено договорів? 2) На вчинення яких договорів у Світлани достатньо обсягу дієздатності, а які потребують згоди батьків? 3) Яке рішення, на вашу думку, прийме суд у кожному випадку?

При аиконанні можете скористатися наступними статтями Цивільного Кодексу України:

Стаття 32. Неповна цивільна дієздатність фізичної особи у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років
1. Крім правочинів, передбачених статтею 31 цього Кодексу, фізична особа у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років (неповнолітня особа) має право:
1) самостійно розпоряджатися своїм заробітком, стипендією або іншими доходами;
2) самостійно здійснювати права на результати інтелектуальної, творчої діяльності, що охороняються законом;
3) бути учасником (засновником) юридичних осіб, якщо це не заборонено законом або установчими документами юридичної особи;
4) самостійно укладати договір банківського вкладу (рахунку) та розпоряджатися вкладом, внесеним нею на своє ім'я(грошовими коштами на рахунку).
2. Неповнолітня особа вчиняє інші правочини за згодою батьків (усиновлювачів) або піклувальників.
На вчинення неповнолітньою особою правочину щодо транспортних засобів або нерухомого майна повинна бути письмова нотаріально посвідчена згода батьків (усиновлювачів) або піклувальника і дозвіл органу опіки та піклування.
5. За наявності достатніх підстав суд за заявою батьків (усиновлювачів), піклувальника, органу опіки та піклування може обмежити право неповнолітньої особи самостійно розпоряджатися своїм заробітком, стипендією чи іншими доходами або позбавити її цього права.
Суд скасовує своє рішення про обмеження або позбавлення цього права, якщо відпали обставини, які були підставою для його прийняття.
6. Порядок обмеження цивільної дієздатності неповнолітньої особи встановлюється Цивільним процесуальним кодексом України.
Стаття 33. Цивільна відповідальність неповнолітньої особи
1. Неповнолітня особа особисто несе відповідальність за порушення договору, укладеного нею самостійно відповідно до закону.
2. Неповнолітня особа особисто несе відповідальність за порушення договору, укладеного за згодою батьків (усиновлювачів), піклувальника. Якщо у неповнолітньої особи недостатньо майна для відшкодування збитків, додаткову відповідальність несуть її батьки (усиновлювачі) або піклувальник.
3. Неповнолітня особа несе відповідальність за шкоду, завдану нею іншій особі, відповідно до статті 1179 цього Кодексу.
Стаття 34. Повна цивільна дієздатність
1. Повну цивільну дієздатність має фізична особа, яка досягла вісімнадцяти років (повноліття).
2. У разі реєстрації шлюбу фізичної особи, яка не досягла повноліття, вона набуває повної цивільної дієздатності з моменту реєстрації шлюбу.
У разі припинення шлюбу до досягнення фізичною особою повноліття набута нею повна цивільна дієздатність зберігається.
У разі визнання шлюбу недійсним з підстав, не пов'язаних з протиправною поведінкою неповнолітньої особи, набута нею повна цивільна дієздатність зберігається.
Стаття 35. Надання повної цивільної дієздатності
1. Повна цивільна дієздатність може бути надана фізичній особі, яка досягла шістнадцяти років і працює за трудовим договором, а також неповнолітній особі, яка записана матір'ю або батьком дитини.
2. Надання повної цивільної дієздатності провадиться за рішенням органу опіки та піклування за заявою заінтересованої особи за письмовою згодою батьків (усиновлювачів) або піклувальника, а у разі відсутності такої згоди повна цивільна дієздатність може бути надана за рішенням суду.
3. Повна цивільна дієздатність може бути надана фізичній особі, яка досягла шістнадцяти років і яка бажає займатися підприємницькою діяльністю.
За наявності письмової згоди на це батьків (усиновлювачів), піклувальника або органу опіки та піклування така особа може бути зареєстрована як підприємець. У цьому разі фізична особа набуває повної цивільної дієздатності з моменту державної реєстрації її як підприємця.
4. Повна цивільна дієздатність, надана фізичній особі, поширюється на усі цивільні права та обов'язки.
5. У разі припинення трудового договоруприпинення фізичною особою підприємницької діяльності надана їй повна цивільна дієздатність зберігається.
Стаття 36. Обмеження цивільної дієздатності фізичної особи
1. Суд може обмежити цивільну дієздатність фізичної особи, якщо вона страждає на психічний розлад, який істотно впливає на її здатність усвідомлювати значення своїх дій та (або) керувати ними.
2. Суд може обмежити цивільну дієздатність фізичної особи, якщо вона зловживає спиртними напоями, наркотичними засобами, токсичними речовинами, азартними іграми тощо і тим ставить себе чи свою сім'ю, а також інших осіб, яких вона за законом зобов'язана утримувати, у скрутне матеріальне становище.
3. Порядок обмеження цивільної дієздатності фізичної особи встановлюється Цивільним процесуальним кодексом України.
4. Цивільна дієздатність фізичної особи є обмеженою з моменту набрання законної сили рішенням суду про це.



Домашнє завдання на 26.11.2019 
Використовуючи схему або підручник §6 п.1-2, знайдіть у ЗМІ інформацію про вчинення 2-х правопорушень  (запишіть ці правопорушення) та  визначте їх склад (об'єкт, суб'єкт, об'єктивна сторона, суб'єктивна сторона)
Схема:
Склад злочину
об'єкт
суб'єкт
об'єктивна сторона
суб'єктивна сторона
Те, проти чого скоюється злочин (права, правопорядок, матеріальні й нематеріальні цінності)
Особа чи особи, що скоїли правопорушення (лише особи, що досягли віку притягнення до кримінальної відповідальності + осудні)
Протиправне діяння (дії або бездіяльність):
 хуліганство, пограбування, крадіжка, вбивство, завдання тілесних ушкоджень тощо; шкідливі наслідки діяння
Ставлення правопорушника до скоєного. Форма вини – умисел чи необережність(стр 43 внизу – стр 44 зверху)
Приклад 1
В Славянске 9-летний мальчик отдал мошенникам почти 130 тыс. грн.
В этом году это самая младшая жертва телефонных мошенников, а сумма убытков от аферистов наибольшая
Вчера днем ​​9-летний мальчик ответил на звонок стационарного телефона. Мужчина, который звонил, представился знакомым его мамы и сказал, что звонит по ее просьбе. И попросил номер его мобильного телефона. Когда аферист перезвонил на мобильник, он попросил ребенка собрать все деньги, которые есть в доме, положить в пакет и передать таксисту, которой сейчас подъедет к подъезду. А «по секрету» сказал парню, что мама планирует сделать ему подарок, поэтому сама и не звонит, – сообщает полиция Славянска.
Мальчик выполнил все, что просил мошенник, и отдал пакет с 4,5 тысячами долларов, 100 евро и 3 тысячами гривен таксисту. Когда мама пришла домой и узнала о случившемся, обратилась в полицию. Полицейские устанавливают личность водителя.
По данному факту возбуждено уголовное производство по ч. 1 ст. 190 Уголовного кодекса Украины (мошенничество).
Склад злочину
об'єкт
суб'єкт
об'єктивна сторона
суб'єктивна сторона
Матеріальні цінності – гроші (130 тис грн)
Шахрай (мошенник) - чоловік
Шахрайство (мошенничество) - заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою.
Умисел
Приклад 2
27 июля около 20:30, 38-летней женщиной – рядовым полка патрульной службы полиции особого назначения «Миротворец», совершен наезд на 35-летнюю подругу, – сообщает Прокуратура Донецкой области. Происшествие случилось  в одном из гаражей автогаражного кооператива «Юпитер» Женщина заезжая в гараж, наехала на свою подругу, которая в то время помогала заехать в гараж, указывая движение автомобиля. В результате аварии, пострадавшая сразу же скончалась.
 
Склад злочину
об'єкт
суб'єкт
об'єктивна сторона
суб'єктивна сторона
Життя жінки
38-літня жінка
Вбивство у результаті наїзду
Необережність 

 









Домашнє завдання на 19.11.2019
Виконайте на аркуші. Можна в електронному вигляді і роздрукувати
Визначте склад правовідносин у ситуаціях за схемою
Суб’єкти
об'єкти
Зміст правовідносин
Це учасники правовідносин.
Ними можуть бути фізичні особи (звичайні люди) або юридичні особи (підприємства, організації, підприємства, держави, територіальні громади)
Матеріальні або нематеріальні блага сприводу яких виникають правовідносини. Наприклад: різні речі, гроші, послуги, інтелектуальна власність, ділова репутація, честь, гідність, права людини, здоров’я
1) юридичний – права й обов’язки учасників правовідносин;
2) фактичний зміст – поведінка, дії учасників
Приклад: Громадянин Іваненко одержав кредит у банку
Фізична особа – громадянин Іваненко
Юридична особа - банк
Матеріальна цінність - гроші
1) Іваненко - право на отримання кредиту, обов’зок його повернути на певних умовах, прописаних у договорі
Банк – право отрмати вчасно внески по кредиту + відсотки. Обов’язок – надати кредит
2) Передача грошей громадянину Іваненко
Ситуації
1. Тетяна придбала у книжковому магазині юридичну енциклопедію
2. Олеся з необережності завдала легких тілесних ушкоджень Микиті
3. Пригадайте свій учорашній день або сьогоднішній, віднайдіть у ньому приклад правовідносин, запишіть його та визначте склад (мій приклад: учора ми з 11-Б класом ходили до історичного музею, де прослухали лекцію «Краматорськ у роки Другої світової війни»
суб'єкти
об'єкти
Зміст правовідносин
Фізичні особи - Ольга Сергіївна та учні 11-Б класу
Юридична особа – Історичний музей
Послуги, а саме лекція музею на тему «Краматорськ у роки Другої світової війни»

1) право - прослухати лекцію, ознайомитися з музейними експонатами;
Обов’язок – сплатити по 5 грн за квиток
2) Вчасно прийшли та прослухали лекцію, лектор (директор музею) прочитав лекцію, провів екскурсію
Можна оформити у вигляді таблиці. У вас повинно бути всього 3 ситуації. (свою ситуацію обов’язково запишіть)










Домашнє завдання на 9.11.2019
Соціальні норми – правила, що діють у суспільстві
1.За допомогою тексту підручника стр 24-26 заповніть усі  ланки в таблиці, можна в електронному вигляді набрати та роздрукувати (9-А клас, виконайте, будь ласка, на аркуші, зошити ж у мене):
Вид соціальної
норми
Характеристика
Свій приклад
До чого веде недотримання
Звичаї та традиції
Закріплені у суспільстві внаслідок багаторазового повторення
Ці норми є дійсними для прихильників тієї чи іншої релігії
Допомога людині похилого віку
«Дійснмии членами можуть бути українські громадяни, які досягли 18-річного віку та пройшли випробувальний термін 1 рік…»
(Зі статуту всеукраїнської громадської організації козацтва)

Норми права
Загальнообов’язкові правила поведінки, що встановлюються державою
Приклад норми права пошукайте в Кодексах України (Сімейний, Кримінальний …)











Домашнє завдання на 1.10.2019
Функції держави (цю колонку ви переписуєте)
Приклад виконання або неналежного виконання  цієї функції Україною із новин (треба знайти в інтернеті на новинних сайтах свої приклади до будь-яких із чотирьох функцій)
1. Господарська (економічна) – держава дбає про розвиток виробництва, регулює його
На початку вересня поголів’я великої рогатої худоби в Україні становило 3,7 млн голів. Це на 200 тис. (4,6%) менше, ніж станом на 1 вересня 2018 року, Аграрії розповіли про те, що така тенденція може продовжуватись і незабаром свинарство в нашій країні і зовсім зникне. 
2. Культурно-виховна держава дбає про розвиток культури, науки та освіти
Триває прийом заявок на Міжнародний конкурс оперних співаків ім. Соломії Крушельницької у Львові
3. Соціальна – держава забезпечує права і свободи людини, створює кожному члену суспільства належні умови для існування
Міністерство соціальної політики України значно розширило наповнення бебі-боксів для новонароджених. Перелік подарунків для немовлят відтепер буде ще більшим. Відзначається, що з початку проекту “пакунок малюка” виріс з 30 до 70 позицій і тепер додатково включає:
– Новий одяг (сорочки, беретик, царапки, слинявчик, комбінезон-трансформер демісезонний);
– Предмети споживання (полуплед, розвиваючі іграшки для стимулювання зорових, слухових, тактильних відчуттів і рухових навичок, м’яка книга з високою контрастністю зображення, багатофункціональний розвиваючий килимок);
– Засоби гігієни для новонародженого (крем під підгузник, ватні гігієнічні палички, мило для прання дитячих речей, гребінець для волосся, губка для купання);
4. Екологічна - держава дбає про еологію
Незабаром в Україні може розпочатися виробництво паперу з опалого листя. Технологію запропонував український студент Валентин Фречка.
Технологія виготовлення паперу з опалого листя RE-leaf вже успішно пройшла випробовування на спеціалізованому обладнанні і готова до роботи в "масштабних умовах".
До речі, раніше український студент Валентин Фречка завдяки своєму проєкту здобув "золото" на Міжнародній олімпіаді з екології в Кенії, Олімпіаді геніїв у США, а також став фіналістом фестивалю інновацій МОН.
5. Забезпечення законності та правопорядку
Полиция поймала «черных лесорубов» на Харьковщине
Злоумышленники спилили деревья породы дуб. В ходе осмотра места происшествия следственно-оперативная группа обнаружила 95 пеньков от дуба. Следователями Валковского отдела полиции открыто уголовное производство по ч. 1 ст. 246 (незаконная вырубка или незаконная перевозка, хранение, сбыт леса) Уголовного кодекса Украины. Максимальное наказание по санкции статьи предусматривает до 3 лет лишения свободы.   








Домашнє завдання на 26.03.2019 (27.03.2019)
Виписати з Кодексу про адміністративні правопорушення http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/80731-10 (починаючи з 5 глави) 7 прикладів  адміністративних правопорушень з різних галузей (сфер) життя. Ліворуч впишіть назву глави, а праворуч назву будь-якої статті (правопорушення) з цієї глави. Шукайте щось маловідоме по всьму Кодексу
Приклад:


Глава
Стаття - адм правопорушення
Охорона праці
Фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору

збут радіоактивно забруднених продуктів 
Власність
Дрібне викрадення чужого майна

Самовільне захоплення водних об'єктів
Транспорт
Пошкодження внутрішнього обладнання пасажирських вагонів, стекол локомотивів і вагонів -
Житлово-комунальне господарство та благоустрій
Порушення правил тримання собак і котів


Домашнє завдання на  5.03 (для 9-В) та на 6.03 (для 9-А та 9-Б)
Опрацюйте §17 "Шлюб та сім'я" та складіть 3 задачі
Питання у задачах можуть бути наступні:
Чи є підстави, що унеможливлюють шлюб?
Чи є перепони для укладання шлюбу?
Чи законні дії працівників органів реєстрації актів цивільного стану?
Чи правомірна ситуація?
На чиєму боці закон?
Задачі можуть стосуватися:
-шлюбного віку,
-умов укладання шлюбу,
-обставин, через які шлюб не може бути зареєстрований (стр 129+Стаття 26)
-форми, особливості  реєстрації шлюбу (стр 130)
-вибору прізвища (стр 130)
-поділу майна при розлученні (стр 131-132Д
Приклади задач на ср 132
Додатково (можна використати для складання задач)
Стаття 31 Сімейного Кодексу
3. Особа, яка відмовилася від шлюбу, зобов'язана відшкодувати другій стороні затрати, що були нею понесені у зв'язку з приготуванням до реєстрації шлюбу та весілля. 

Такі затрати не підлягають відшкодуванню, якщо відмова від шлюбу була викликана протиправною, аморальною поведінкою нареченої, нареченого, прихованням нею, ним обставин, що мають для того, хто відмовився від шлюбу, істотне значення (тяжка хвороба, наявність дитини, судимість тощо). 

4. У разі відмови від шлюбу особи, яка одержала подарунок у зв'язку з майбутнім шлюбом, договір дарування за вимогою дарувальника може бути розірваний судом. 

У разі розірвання договору особа зобов'язана повернути річ, яка була їй подарована, а якщо вона не збереглася - відшкодувати її вартість.
Детальніше: http://kodeksy.com.ua/simejnij_kodeks_ukraini/statja-31.htm










 
Домашнє завдання на 7.11.18
9-В на 9.11.18
Визначте склад правовідносин у ситуаціях за схемою
Суб’єкти
об'єкти
Зміст правовідносин
Це учасники правовідносин.
Ними можуть бути фізичні особи (звичайні люди) або юридичні особи (підприємства, організації, підприємства, держави, територіальні громади)
Матеріальні або нематеріальні блага сприводу яких виникають правовідносини. Наприклад: різні речі, гроші, послуги, інтелектуальна власність, ділова репутація, честь, гідність, права людини, здоров’я
1) юридичний – права й обов’язки учасників правовідносин;
2) фактичний зміст – поведінка, дії учасників
Приклад: Громадянин Іваненко одержав кредит у банку
Фізична особа – громадянин Іваненко
Юридична особа - банк
Матеріальна цінність - гроші
1) Іваненко - право на отримання кредиту, обов’зок його повернути на певних умовах, прописаних у договорі
Банк – право отрмати вчасно внески по кредиту + відсотки. Обов’язок – надати кредит
2) Передача грошей громадянину Іваненко
Ситуації
1. Тетяна придбала у книжковому магазині юридичну енциклопедію
2. Олеся з необережності завдала легких тілесних ушкоджень Микиті
3. Пригадайте свій учорашній день або сьогоднішній, віднайдіть у ньому приклад правовідносин, запишіть його та визначте склад (мій приклад: учора ми з 11-Б класом ходили до історичного музею, де прослухали лекцію «Краматорськ у роки Другої світової війни»
суб'єкти
об'єкти
Зміст правовідносин
Фізичні особи - Ольга Сергіївна та учні 11-Б класу
Юридична особа – Історичний музей
Послуги, а саме лекція музею на тему «Краматорськ у роки Другої світової війни»

1) право - прослухати лекцію, ознайомитися з музейними експонатами;
Обов’язок – сплатити по 5 грн за квиток
2) Вчасно прийшли та прослухали лекцію, лектор (директор музею) прочитав лекцію, провів екскурсію
Можна оформити у вигляді таблиці. У вас повинно бути всього 3 ситуації. (свою ситуацію обов’язково запишіть)







Д З на 3.10.2018 (9-А, 9-Б), на 5.10.2018 (9-В)
1

Президент Италии избирается на 7 лет, назначает главу правительства, издаёт декреты, может распустить парламент. Что можно определить по приведённым признакам, форму правления, устройства или режима?
В 2007 году в результате всеобщих выборов президентом Аргентины стала Кристина Киршнер. Что можно определить по приведённым признакам, форму правления, устройства или режима?
3
Швеция делится на 21 округ – лен. Правление лена назначается правительством страны. Что можно определить по приведённым признакам, форму правления, устройства или режима?
4
Швейцария состоит из 24 кантонов, каждый имеет свою конституцию. Что можно определить по приведённым признакам, форму правления, устройства или режима?
5
Визначте державний лад держави Голова держави – король, що призначає уряд. Уряд відповідає перед монархом. Територія складається з кількох історичних областей та однієї автономії. В історичних частинах місцеві органи влади мають обмежені повноваження у питаннях місцевого значення. В автономії діє парламент та місцевий уряд, проте його рішення мають відповідати центральному законодавству. Вибори до парламенту проходять раз на чотири роки, але його діяльність носить формальний характер. Реальна влада належить групі з найвпливовіших осіб із військових, що постійно очолюють уряд і правлять у власних інтересах силовими методами. Права і свободи підданих держави обмежені
6
Визначте державний лад держави. Країна складається з 50 частин, кожна з яких має Конституцію та законодавчі збори. Центральний уряд здійснює управління обороною, зовнішньою політикою, решта питань вирішується урядами частин держави. Центральний уряд формується президентом і відповідає перед ним. Президента обирає населення терміном на 5 років. Законодавча влада належить двопалатному парламенту. Вибори загальні, вільні, рівні при таємному голосуванні. Конституція гарантує права і свободи людини і громадянина
 7
Визначте державний лад держави. Голова держави – президент, обирається Державними зборами. Строк повноважень президента 5 років. Законодавчим органом є Державні збори, які обираються населенням щляхом загальних, рівних і прямих виборів. Державні збори обирають голову та його заступників. Виконавчим органом є Рада Міністрів, яка обирається Державними зборами і відповідальна перед ними. Держава поділена на 19 медьє (областей), у яких діють загальнодержавні парламент, уряд, суди. 
8


Визначте державний лад держави. На чолі держави стоїть халіф, що зосередив у своїх руках духовну й світську владу. Халіфом може бути лише один із нащадків пророка, що досяг повноліття і не має вад. Парламент відсутній. Халіф видає закони та є верховним суддею. Територія країни єдина, на місцях правлять чиновники, яких призначає халіф. Управління здійснюється відповідно до норм релігійного права








Домашнє завдання на 4.05
Виписати з Кодексу про адміністративні правопорушення http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/80731-10 (починаючи з 5 глави) 7 прикладів  адміністративних правопорушень з різних галузей (сфер) життя. Ліворуч впишіть назву глави, а праворуч назву будь-якої статті (правопорушення) з цієї глави. Шукайте щось маловідоме по всьму Кодексу
Приклад:


Глава
Стаття - адм правопорушення
Охорона праці
Фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору

збут радіоактивно забруднених продуктів 
Власність
Дрібне викрадення чужого майна

Самовільне захоплення водних об'єктів
Транспорт
Пошкодження внутрішнього обладнання пасажирських вагонів, стекол локомотивів і вагонів -
Житлово-комунальне господарство та благоустрій
Порушення правил тримання собак і котів



Домашнє завдання для 9-А класу на 23.03.18
1 варіант
1. У кожному випадку визначте, чи правомірні дії, обґрунтуйте:
А) 15-річний Данило, отримавши стипендію, купив собі годинник.
Б) 14-річний Володимир обміняв велосипед, що був подарований йому на Новий Рік бабусею на принтер
В) 11-річний Андрій подарував своїй тітці автомобіль, який отримав у спадок від діда
Г) 17-річний парубок вирішив продати свою квартиру у Краматорську, що була подарована йому на весілля та на отримані гроші поїхати разом зі своєю дружиною на заробітки до Польщі
Д) 14-річний Артем, отримавши стипендію за перемогу у Всеукраїнській олімпіаді, відкрив банківський рахунок на своє ім’я.
Є) 17-річна Дарина після закінчення школи вирішила зайнятися бізнесом. На кошти, які лежали на її банківському рахунку, вона відкрила і зареєструвала своє підприємство з виробництва італійського морозива
2) Ознайомтесь з ситуацією та виконайте завдання до неї:
15-річний Павло виховується в родині своєї тітки (мати померла 8 років тому) Тітка Олена є законним піклувальником хлопця. Його тата позбавили батьківських прав через зловживання алкоголем. Зараз батько не пиячить, він дуже хворий. Хлопець захопився фотографією і нещодавна переміг у конкурсі фотомитців, за що був нагороджений премією. Павло вирішив віддати гроші хворому батькові. Тітка Олена виступила проти, вона планувала витратити гроші на теплий одяг чи нову апаратуру для Павла
1) Який вид дієздатності має Павло? 2) Чи є законною заборона тітки? 3) Як, за законом, можна вирішити ситуацію?
2 варіант
1. У кожному випадку визначте, чи правомірні дії, обґрунтуйте:
А) 15-рячна Оксана на зароблені під час літніх канікул гроші купила собі кросівки, через 2 тижні вона подарувала їх своїй подрузі Тетяні
Б) 10-річна Оленка віддала гроші, що були подаровані їй, у Фонд допомоги країнам Африки
В) 15-річний Данило, на гроші отримані від продажу свого винаходу, купив невеличку майстерню на околиці міста
Г) 14-річний Володимир обміняв велосипед, що подарувала йому бабуся, на телефон
Д) 16-річна Олена з дитинства мріяла про заняття мотоспортом. Задля цього після завершення 9-го класу вона пішла навчатися до професійного ліцею, щоб отримувати стипендію. Усі кошти вона відкладала і через 1,5 року купила мотоцикл
Є) ) 17-річний парубок вирішив продати свою квартиру у Краматорську, що була подарована йому на весілля та на отримані гроші поїхати разом зі своєю дружиною на заробітки до Польщі
2) Ознайомтесь з ситуацією та виконайте завдання до неї:
17-річна Світлана на зароблені під час літніх канікул гроші купила собі золоті сережки. На отримані в дарунок від бабусі 2 тисячі гривень купила золоту каблучку. Через деякий час вона продала сережки своїй подрузі – 18-річній Ользі. Батьки Світлани, дізнавшись про це, звернулися з позовом до суду про визнання всіх договорів недійсними

1) Скільки вчинено договорів? 2) На вчинення яких договорів у Світлани достатньо обсягу дієздатності, а які потребують згоди батьків? 3) Яке рішення, на вашу думку, прийме суд у кожному випадку?

Домашнє завдання для 9-Б та 9-В на  26.02.2018









Домашнє завдання для 9-Б та 9-В на 12.02.18
(9-А на 16.02.18)
1) Ознайомтесь з текстом підручника стр 113-117 + в інтернеті знайдіть що належить до об'єктів державної та комунальної власності та складіть таблицю:
2 речі – ваша власність + шляхи набуття цих речей
2 речі, якими ви лише користуєтесь
2 об'єкти державної власності, якими ви можете користуватись
2 об'єкти комунальної власності, якими ви можете користуватись
2 речі, якими ваша родина володіє на правах приватної власності + щляхи набуття цих об’єктів






Домашнє завдання на 4.12.2017
Перейдіть на сайт Верховної Ради http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/254к/96-вр, оберіть будь-які 3 розділи Конституції, випишіть з них по три статті (можна скорочено) Але є умова - ІНФОРМАЦІЯ  ЦИХ СТАТЕЙ ПОВИННА БУТИ ДЛЯ ВАС НОВА, НЕВІДОМА




 

 




































Домашнє завдання на 18.04.17
Знайди у ЗМІ інформацію про вчинення 3-х злочинів та визнач їх склад (об'єкт, суб'єкт, об'єктивна сторона, суб'єктивна сторона), використовуючи наступну схему:
Схема:
Склад злочину
об'єкт
суб'єкт
об'єктивна сторона
суб'єктивна сторона
Те, проти чого скоюється злочин (права, матеріальні й нематеріальні цінності)
Особа чи особи, що скоїли злочин (лише особи, що досягли віку притягнення до кримінальної відповідальності + осудні)
Протиправне діяння (хуліганство, пограбування, крадіжка, вбивство, завдання тілесних ушкоджень тощо); шкідливі наслідки діяння
Форма вини – умисел чи необережність
На прикладі ситуації 3 стр 147
Здоров'я хлопця, що повертався з роботи
Тамара
Завдання тілесних ушкоджень; поранення
Необережність




Домашнє завдання на 14.03.17
1. Опрацюйте стр.113 та дайте відповіді на запитання до ситуації 2) внизу сторінки:
А) Чи є законні підстави позбавити мати Сергія батьківських прав?
Б) Які ще існують підстави (основания) для позбавлення батькывських прав?
В) Який орган позбавляє батьківських прав?
Г) Якщо мати Сергія позбавлять батьківських прав, чи можливе, за законом, поновлення батьківських прав у майбутньому?
Д) Якщо мати Сергія позбавлять батьківських прав, чи позбавиться вона обов'язку утримувати свого сина?
Є) Якщо мати Сергія позбавлять батьківських прав, чи буде вона мати право у похилому віці  на утримання від свого повнолітнього сина?
Ж) Хто, за законом, може звернутися до суду з позовом про позбавлення батьківських прав?
2. Опрацюйте п.2 стр 114-115:
А) Доповніть схему:
Шляхи влаштування дітей, 
позбавлених батьківських прав
     ?
     ?
                       ?
  
Б) Поясніть, яке відношення до всиновлення мають наступні цифри: 21, 15, 45, 18
Якщо зошит у мене, виконуйте завдання на аркуші







Домашнє завдання на 7.03.16
Скласти 2 задачі до теми "Як закон регулює сімейні та шлюбні відносини" Тема 16 у підручнику
Приклади задач:
1. Павло дуже хоче одружитись із Мариною. Але дідусь забороняє, тому що Марина є онукою його двоюрідної сестри. Чи є підстави з точки зору закону, що унеможливлюють шлюб Павла та Марини? Які особи не можуть перебувати у шлюбі?
2. У РАЦСі міста Н. відмовляються прийняти заяву про бажання укласти шлюб від громадянина К. на тій підставі, що він уже був тричі одружений. Чи є законними дії працівників РАЦСу?
3. Олегові 18 років, а Оксані – 17. Обидва навчаються у технікумі та працюють. Чи є перепони для укладання шлюбу?
4. Громадянин Н вирішив одружитися з громадянкою С, але через надзвичайні обставини він не встигав на весілля, тому попрохав свого брата бути присутнім на весіллі у ролі нареченого. Чи дозволяє це законодавство України?
Питання до задач можуть бути такими:
- чи дозволяє це законодавство України?
- як, за законом України, розв'язати цю ситуацію?
- чи мали право робітники РАЦСу відмовити?
- чи є перепони для укладання шлюбу?
- інші


Обязательно напишите решение к своим задачам!










Підготовка до контрольної роботи,що буде 21.02.2017
На контрольній роботі ви повинні будете розв'язати  7 задач
2 задачі на цивільно-правову відповідальність. Для їх вирішення ознайомтесь з витягом з Цивільного кодексу:
Стаття 1178. Відшкодування шкоди, завданої малолітньою особою
1. Шкода, завдана малолітньою особою (яка не досягла чотирнадцяти років), відшкодовується її батьками (усиновлювачами) або опікуном чи іншою фізичною особою, яка на правових підставах здійснює виховання малолітньої особи, - якщо вони не доведуть, що шкода не є наслідком несумлінного здійснення або ухилення ними від здійснення виховання та нагляду за малолітньою особою.
2. Якщо малолітня особа завдала шкоди під час перебування під наглядом навчального закладу, закладу охорони здоров'я чи іншого закладу, що зобов'язаний здійснювати нагляд за нею, а також під наглядом особи, яка здійснює нагляд за малолітньою особою на підставі договору, ці заклади та особа зобов'язані відшкодувати шкоду, якщо вони не доведуть, що шкоди було завдано не з їхньої вини.
3. Якщо малолітня особа перебувала в закладі, який за законом здійснює щодо неї функції опікуна, цей заклад зобов'язаний відшкодувати шкоду, завдану нею, якщо не доведе, що шкоди було завдано не з його вини.
4. Якщо малолітня особа завдала шкоди як з вини батьків (усиновлювачів) або опікуна, так і з вини закладів або особи, що зобов'язані здійснювати нагляд за нею, батьки (усиновлювачі), опікун, такі заклади та особа зобов'язані відшкодувати шкоду у частці, яка визначена за домовленістю між ними або за рішенням суду.
5. Обов'язок осіб, визначених частиною першою цієї статті, відшкодувати шкоду, завдану малолітньою особою, не припиняється у разі досягнення нею повноліття. Після досягнення повноліття особа може бути зобов'язана судом частково або в повному обсязі відшкодувати шкоду, завдану нею у віці до чотирнадцяти років життю або здоров'ю потерпілого, якщо вона має достатні для цього кошти, а особи, які визначені частиною першою цієї статті, є неплатоспроможними або померли.
Стаття 1179. Відшкодування шкоди, завданої неповнолітньою особою
1. Неповнолітня особа (у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років) відповідає за завдану нею шкоду самостійно на загальних підставах.
2. У разі відсутності у неповнолітньої особи майна, достатнього для відшкодування завданої нею шкоди, ця шкода відшкодовується в частці, якої не вистачає, або в повному обсязі її батьками (усиновлювачами) або піклувальником, якщо вони не доведуть, що шкоди було завдано не з їхньої вини. Якщо неповнолітня особа перебувала у закладі, який за законом здійснює щодо неї функції піклувальника, цей заклад зобов'язаний відшкодувати шкоду в частці, якої не вистачає, або в повному обсязі, якщо він не доведе, що шкоди було завдано не з його вини.
3. Обов'язок батьків (усиновлювачів), піклувальника, закладу, який за законом здійснює щодо неповнолітньої особи функції піклувальника, відшкодувати шкоду припиняється після досягнення особою, яка завдала шкоди, повноліття або коли вона до досягнення повноліття стане власником майна, достатнього для відшкодування шкоди.
3 задачі на порушення прав споживачів Тема 15 у підручнику. Зверніть увагу на товари, що не підлягають обміну або поверненню в Україні (цього переліку немає у підручнику)
перелік
1.    Продовольчі товари.
2.    Лікарські засоби.
3.    Предмети сангігієни.
4.    Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.
5.    Корсетні товари.
6.    Парфюмерно-косметичні вироби.
7.    Перо-пухові вироби.
8.    Дитячі іграшки м’які.
9.    Дитячі іграшки гумові надувні.
10. Зубні щітки.
11. Мундштуки.
12. Апарати для гоління.
13. Помазки для гоління.
14. Гребінці, гребені та щітки масажні.
15. Сурдини (для духових музичних інструментів).
16. Скрипкові підборіддя.
17. Рукавички.
18. Тканини.
19. Тюлегардинні і мереживні полотна.
20. Килимові вироби метражні.
21. Білизна натільна.
22. Білизна постільна.
23. Панчішно-шкарпеткові вироби.
24. Товари в аерозольній упаковці.
25. Друковані видання.
26. Лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
27. Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.
28. Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).
29. Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. д.).
30. Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).
31. Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
2 задачі на спадкове право. Для їх вирішення ті, хто був відсутній на останньому уроці, ознайомтесь з цією темою у підручнику Наровлянського 9 клас §15 http://pidruchnyk.com.ua/367-pravoznavstvo-narovlyanskiy-9-klas.html

Особливу увагу зверніть на право на обов'язкову частку у спадщині.


Домашнє завдання на карантин
Скласти за зразком позовну заяву (стр 85-86)
Ситуацію можна узяти свою або наступні:
1. Мешканець квартири на 5 поверсі забув закрити кран, унаслідок чого було залито квартири нижчих поверхів, яким завдано значної шкоди.
2. Юнак, 18 років, повертаючись увечорі додому подряпав крила й розбив вікна у припаркованої біля будинку автівки.
3. Учениця 11 класу після уроків, у шкільному дворі, під час сварки вихопила у 9-класниці рюкзак  та кинула на асфальт, внаслідок чого розбився новий телефон.
4. 20-річний студент, домовившись з бабусею про найм квартири, припинив сплачувати визначену квартирну плату.
Які вимоги можуть бути у розділі "Прошу" знайдіть у 2 абзаці на стр 85
Послідкуйте щоб у заяві були зазначені: позивач, відповідач, підпис ...
Заяву пишіть на аркуші А4 (можна від руки, можна надрукувати)

Ось тут приклад позовної заяви про відшкодування майнової і моральної шкоди, завданої внаслідок затоплення квартири 






Домашнє завдання на 17.01.17,
за яке  ви отримаєте 2 оцінки
1) Скориставшись конспектом попереднього уроку, склади таблицю:
2 речі – ваша власність + спсосби набуття цих речей
2 речі, якими ви лише користуєтесь
2 об'єкти державної власності, якими ви можете користуватись
2 об'єкти комунальної власності, якими ви можете користуватись
2 речі, якими ваша родина володіє на правах приватної власності + способи набуття цих об’єктів





2) Уважно ознайомтесь із таблицею (нижче) та у кожному випадку визначте, чи правомірні дії, обґрунтуйте:
А) 15-річний Данило, отримавши стипендію, купив собі годинник.
Б) 14-річний Володимир обміняв велосипед, що був подарований йому на Новий Рік бабусею на принтер
В) 10-річна Оленка віддала гроші, що були подаровані їй, у Фонд допомоги країнам Африки
Г) 15-рячна Світлана на зароблені під час літніх канікул гроші купила собі золоті сережки, через 2 тижні вона продала їх своїй подрузі Ользі
Д) 11-річний Андрій подарував своїй тітці автомобіль, який отримав у спадок від діді
Є) 17-річний парубок вирішив продати свою квартиру у Краматорську та на отримані гроші поїхати разом зі своєю дружиною на заробітки до Польщі
Приклад:
15-річна дівчина брала участь у зйомках рекламного відеоролика й отримала за роботу значну суму грошей. Вона прийняла рі­шення придбати моторолер, про який давно мріяла. Мати і батько дівчини категорично проти покупки, уважаючи її небезпечною. Між батьками та донькою виник конфлікт.
Якщо дівчина придбає моторолер, її дії будуть правомірними, бо неповнолітні (від 14 до 18) мають право розпоряджатися своїм заробітком. Але можна зрозуміти і батьків, якщо у них не вийде домовитися з донькою, вони, за законом, мають право звернутися до суду з проханням обмежити право неповнолітньої особи самостійно роз­поряджатися своїм заробітком.
Власність і діти
Вік
Можливості
Фізична особа, яка не досягла чотирнадцяти років (малолітня особа)
має право самостійно вчиняти дрібні побутові правочини (сделки) Усі інші правочини від їх імені здійснюють батьки
Фізичні особи у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років (неповнолітні)
мас право:
самостійно розпоряджатися своїм заробітком, стипенді­єю або іншими доходами;
самостійно здійснювати права на результати інтелекту­альної, творчої діяльності
самостійно укладати договір банківського вкладу (рахунку) та розпоряджатися вкладом, внесеним нею на своє ім'я (грошовими коштами на рахунку).
Неповнолітня особа вчиняє інші правочини за згодою батьків (усиновлювачів) або піклувальників.
Розпоряджатися речами, придбаними на свої доходи чи іншими своїми речами лише за згодою батьків
На вчинення неповнолітньою особою правочину щодо транспортних засобів або нерухомого майна повинна бути письмова нотаріально посвідчена згода батьків (усиновлюва­чів) або піклувальника.
Неповнолітня особа може розпоряджатися грошовими коштами, що внесені іншими особами у фінансову установу на її ім'я,  лише за згодою батьків (усиновлювачів) або піклуваль­ника.
За наявності достатніх підстав суд за заявою батьків (усиновлювачів), піклувальника, органу опіки та піклування може обмежити право неповнолітньої особи самостійно роз­поряджатися своїм заробітком, стипендією чи іншими дохода­ми або позбавити її цього права.
фізична особа, яка досягла вісімнадцяти років (повноліття).
Має право на будь-які правочини й операції з майном
Випадки, коли особі надана повна цивільна дієздатність (право на будь-які правочини з майном) до 18 років
-        Реєстрація шлюбу
-        Працює за трудовим договором
-        Оформлений як підприємець
-        Записаний батьком або матір’ю дитини












Д З на 15.11.16
До Всесвітнього дня дитини знайдіть цікаві факти про дітей (на Україні і в світі) Це можуть бути цифри, особливості виховання в різних країнах, коли в різних країнах настає повноліття, історичні факти про дітей ...
Впишіть знайдені факти в цього чоловічка https://drive.google.com/file/d/0B68PJMFgruUPTkhoNWVHYV90Q00/view?usp=sharing та відішліть мені на електронну пошту sofiabez@yandex.ru або bezgodkovao@gmail.com
Чекаю з нетерпінням!












Домашнє завдання до теми «Правопорушення»
Знайти в засобах масової інформації (інтернет, газети) приклади двох правопорушень, роздрукувати їх чи переписати на аркуш (зошити у мене) та визначити у кожному з них:
1) вид шкоди (стр 32 або конспект);
2) яка вина - умисел чи необережність (стр 32 або конспект);
3) вид правопорушення (стр 33 виділеним шрифтом)
Приклад:
Проведення ЗНО в Ужгороді зірвав підліток, який повідомив про замінування
Прикрий випадок стався на одному з пунктів тестування в Ужгороді. Під час проведення зовнішнього незалежного оцінювання, за півгодини до його завершення, на номер поліції надійшов анонімний телефонний дзвінок про замінування Ужгородської ЗОШ №19.
ЗНО довелось перервати. Зі школи евакуювали близько 350 чоловік – учнів, вчителів, техперсонал. Школу обстежили експерти-вибухотехніки, кінологи, чергувала швидка, пожежна машини. На щастя, вибухівки не знайдено.
Натомість, правоохоронці оперативно розшукали самого «жартівника». Ним виявився 17-річний ужгородець, студент-першокурсник університету. Сам хлопчина пояснив, що в такий спосіб хотів допомогти своїй подружці, яка теж здавала ЗНО.
До слова, юний зловмисник добре продумав свої дії. Аби його не вирахували, купив нову сім-картку, яку потім викинув. А телефон кинув у річку Уж, де його відшукали водолази. За даним фактом розпочато кримінальне провадження за ст.259 ч.1 Кримінального кодексу України (Завідомо неправдиве повідомлення про загрозу безпеці громадян).
Санкція статті передбачає штраф до 1700 грн, арешт на строк до півроку або обмеження волі на строк до 3 років
1) Шкода
- матеріальна (робота спеціалістів, чергування швидкої допомоги, пожежної машини коштує місту десятки тисяч гривень)
- моральна (учні не дописали ЗНО)
2) Вина – умисел (хлопець розумів протиправність своїх дій, бажав наслідків)
3) Вид правопорушення - злочин


1 коментар:

  1. Служба фінансування Le_Meridian вийшла за рамки їхніх вимог, щоб допомогти мені отримати кредит, який я використовував, щоб розширити свій аптечний бізнес. Вони були дружніми, професійними та абсолютними дорогоцінними каменями, з якими можна працювати. Email..lfdsloans@lemeridianfds.com Або lfdsloans@outlook.com.WhatsApp ... + 19893943740.

    ВідповістиВидалити