Право 10

Домашнє завдання на 16.04.18
Опрацюйте параграф 22 пункт 2 та виконайте завдання (можете усно)
1. У кожному випадку визначте, чи правомірні дії, обґрунтуйте:
А) 15-річний Данило, отримавши стипендію, купив собі годинник.
Б) 14-річний Володимир обміняв велосипед, що був подарований йому на Новий Рік бабусею на принтер
В) 11-річний Андрій подарував своїй тітці автомобіль, який отримав у спадок від діда
Г) 17-річний парубок вирішив продати свою квартиру у Краматорську, що була подарована йому на весілля та на отримані гроші поїхати разом зі своєю дружиною на заробітки до Польщі
Д) 14-річний Артем, отримавши стипендію за перемогу у Всеукраїнській олімпіаді, відкрив банківський рахунок на своє ім’я.
Є) 17-річна Дарина після закінчення школи вирішила зайнятися бізнесом. На кошти, які лежали на її банківському рахунку, вона відкрила і зареєструвала своє підприємство з виробництва італійського морозива
2) Ознайомтесь з ситуацією та виконайте завдання до неї:
15-річний Павло виховується в родині своєї тітки (мати померла 8 років тому) Тітка Олена є законним піклувальником хлопця. Його тата позбавили батьківських прав через зловживання алкоголем. Зараз батько не пиячить, він дуже хворий. Хлопець захопився фотографією і нещодавна переміг у конкурсі фотомитців, за що був нагороджений премією. Павло вирішив віддати гроші хворому батькові. Тітка Олена виступила проти, вона планувала витратити гроші на теплий одяг чи нову апаратуру для Павла

1) Який вид дієздатності має Павло? 2) Чи є законною заборона тітки? 3) Як, за законом, можна вирішити ситуацію?





Домашнє завдання на 26.03.18
Знайдіть в засобах масової інформаціі 2 будь-які злочини та скориставшись § 20 визначте: в кожному з них
А) Склад
Б) Стадію
В) Види співучасників (хоча б в одному злочині повинні бути співучасники)

Можете роздрукувати та виконати на аркуші






















Домашнє завдання на 4.12.2017
Виконайте 2 завдання на 2 оцінки
1
Визначте склад правовідносин у ситуаціях за схемою

Суб’єкти
об'єкти
Зміст правовідносин
Це учасники правовідносин.
Ними можуть бути фізичні особи (звичайні люди) або юридичні особи (підприємства, організації, підприємства, держави, територіальні громади)
Матеріальні або нематеріальні блага сприводу яких виникають правовідносини. Наприклад: різні речі, гроші, послуги, інтелектуальна власність, ділова репутація, честь, гідність, права людини, здоров’я
1) юридичний – права й обов’язки учасників правовідносин;
2) фактичний зміст – поведінка, дії учасників
Приклад: Громадянин Іваненко одержав кредит у банку
Фізична особа – громадянин Іваненко
Юридична особа - банк
Матеріальна цінність - гроші
1) Іваненко - право на отримання кредиту, обов’зок його повернути на певних умовах, прописаних у договорі
Банк – право отрмати вчасно внески по кредиту + відсотки. Обов’язок – надати кредит
2) Передача грошей громадянину Іваненко
Ситуації
1. Тетяна придбала у книжковому магазині юридичну енциклопедію
2. Олеся з необережності завдала легких тілесних ушкоджень Микиті
3. Пригадайте свій учорашній день або сьогоднішній, віднайдіть у ньому приклад правовідносин, запишіть його та визначте склад (мій приклад: учора ми з 11-Б класом ходили до історичного музею, де прослухали лекцію «Краматорськ у роки Другої світової війни»
суб'єкти
об'єкти
Зміст правовідносин
Фізичні особи - Ольга Сергіївна та учні 11-Б класу
Юридична особа – Історичний музей
Послуги, а саме лекція музею на тему «Краматорськ у роки Другої світової війни»

1) право - прослухати лекцію, ознайомитися з музейними експонатами;
Обов’язок – сплатити по 5 грн за квиток
2) Вчасно прийшли та прослухали лекцію, лектор (директор музею) прочитав лекцію, провів екскурсію
Можна оформити у вигляді таблиці. У вас повинно бути всього 3 ситуації. (свою ситуацію обов’язково запишіть)
2
Знайдіть інформацію про вчинення 2-х правопорушень (перепишіть їх) та  визначте їх склад за наступною схемою:

Склад злочину
об'єкт
суб'єкт
об'єктивна сторона
суб'єктивна сторона
Те, проти чого скоюється злочин (права, правопорядок, матеріальні й нематеріальні цінності)
Особа чи особи, що скоїли правопорушення (лише особи, що досягли віку притягнення до кримінальної відповідальності + осудні)
Протиправне діяння (дії або бездіяльність):
 хуліганство, пограбування, крадіжка, вбивство, завдання тілесних ушкоджень тощо; шкідливі наслідки діяння
Ставлення правопорушника до скоєного. Форма вини – умисел чи необережність(стр 43 внизу – стр 44 зверху)
Приклад
27 июля около 20:30, 38-летней женщиной – рядовым полка патрульной службы полиции особого назначения «Миротворец», совершен наезд на 35-летнюю подругу, – сообщает Прокуратура Донецкой области. Происшествие случилось  в одном из гаражей автогаражного кооператива «Юпитер» Женщина заезжая в гараж, наехала на свою подругу, которая в то время помогала заехать в гараж, указывая движение автомобиля. В результате аварии, пострадавшая сразу же скончалась.
Склад злочину
об'єкт
суб'єкт
об'єктивна сторона
суб'єктивна сторона
Життя жінки
38-літня жінка
Вбивство у результаті наїзду
Необережність 










Домашнее задание на 9.10.17

Выписать из учебника признаки правового государства стр34-35

Привести 1 пример (из новостей) того, что Украина – правовое государство, или того, что мы только на пути к созданию правового государства

Пример того, что Украина на пути к созданию правового государства. В правовом государстве гос-во гарантирует и защищает права и свободы. Трагедия в Одессе показала, что право на жизнь и безопасность одной из самых уязвимых категорий населения (детей) не достаточна защищена государством

26 травня 2017 року в Одесі з помпою відкрили реконструйований оздоровчий табір "Вікторія".
Його називали найсучаснішим в Україні. На ремонт витратили близько 60 мільйонів гривень.
"Вікторія" є муніципальним дитячим табором. Міський бюджет виділяє кошти на те, щоб у ньому відпочивали діти з малозабезпечених сімей, переможців конкурсів та олімпіад, дітей учасників АТО і переселенців.
 Сьогодні від одного з його корпусів залишилися тільки обгорілі рештки.
У ніч на суботу тут сталася масштабна пожежа, яка забрала життя трьох дівчаток віком від 8 до 12 років. Усі вони були учасницями одного хореографічного ансамблю.
Займання в муніціпальному дитячому таборі розпочалося близько опівночі.
Діти в цей час перебували в кімнатах і прокинулися від стійкого запаху диму. Після евакуації стало зрозуміло, що троє дівчат зникли.
"Троє дітей з однієї кімнати зникли. Троє. Їх забули", - кричали батьки, які приїхали в табір одразу після пожежі.
Усього в комплексі на той момент було 150 дітей. В дерев'яному корпусі, який вигорів вщент, - 42.
Дві дитини потрапили до лікарні. В однієї - травма спини. Інша - отруїлася димом.

Також неясно, що відбувалося із сигналізацією.

За даними ДСНС в Одеській області, під час трагедії вона була відімкнена.
У червні 2017 року профільна структура проводила перевірку табору і виявила порушення.
"В таборі була встановлена та введена в експлуатацію сучасна протипожежна сигналізація, проте потім її умисно довели до неробочого стану", -.
"Система дуже сучасна, треба було її тільки підключити. Чому це не зроблено? Це буде розбиратися слідство", - зазначив голова облдержадміністрації Максим Степанов.
2 Пример: 






Д.З. на 2.10.17Подготовьтесь к практической, поработайте с карточками

1
Президент Италии избирается на 7 лет, назначает главу правительства, издаёт декреты, может распустить парламент. Что можно определить по приведённым признакам, форму правления, устройства или режима?
В 2007 году в результате всеобщих выборов президентом Аргентины стала Кристина Киршнер. Что можно определить по приведённым признакам, форму правления, устройства или режима?
3
Швеция делится на 21 округ – лен. Правление лена назначается правительством страны. Что можно определить по приведённым признакам, форму правления, устройства или режима?
4
Швейцария состоит из 24 кантонов, каждый имеет свою конституцию. Что можно определить по приведённым признакам, форму правления, устройства или режима?
5
Визначте державний лад держави Голова держави – король, що призначає уряд. Уряд відповідає перед монархом. Територія складається з кількох історичних областей та однієї автономії. В історичних частинах місцеві органи влади мають обмежені повноваження у питаннях місцевого значення. В автономії діє парламент та місцевий уряд, проте його рішення мають відповідати центральному законодавству. Вибори до парламенту проходять раз на чотири роки, але його діяльність носить формальний характер. Реальна влада належить групі з найвпливовіших осіб із військових, що постійно очолюють уряд і правлять у власних інтересах силовими методами. Права і свободи підданих держави обмежені
6
Визначте державний лад держави. Країна складається з 50 частин, кожна з яких має Конституцію та законодавчі збори. Центральний уряд здійснює управління обороною, зовнішньою політикою, решта питань вирішується урядами частин держави. Центральний уряд формується президентом і відповідає перед ним. Президента обирає населення терміном на 5 років. Законодавча влада належить двопалатному парламенту. Вибори загальні, вільні, рівні при таємному голосуванні. Конституція гарантує права і свободи людини і громадянина
 7
Визначте державний лад держави. Голова держави – президент, обирається Державними зборами. Строк повноважень президента 5 років. Законодавчим органом є Державні збори, які обираються населенням щляхом загальних, рівних і прямих виборів. Державні збори обирають голову та його заступників. Виконавчим органом є Рада Міністрів, яка обирається Державними зборами і відповідальна перед ними. Держава поділена на 19 медьє (областей), у яких діють загальнодержавні парламент, уряд, суди. 
8
Визначте державний лад держави. На чолі держави стоїть халіф, що зосередив у своїх руках духовну й світську владу. Халіфом може бути лише один із нащадків пророка, що досяг повноліття і не має вад. Парламент відсутній. Халіф видає закони та є верховним суддею. Територія країни єдина, на місцях правлять чиновники, яких призначає халіф. Управління здійснюється відповідно до норм релігійного права







Д.З. на 11.04.17

Проработайте §20 и определите в ситуациях:

А) состав (склад) преступления;
Б) Стадию преступления

1. Пасажир М, зайдя в вагон, поставил в купе дорожную сумку и вышел на перрон. Воспользовавшись этим, ранее судимый за кражу Р взял сумку и незамеченным вышел из вагона. В сумке оказалось около  5 тысяч гривен и вещи

2. Гражданин В, угрожая ножом, требовал деньги у девушки, но был задержан милиционером в штатском, который оказался рядом

3. Водитель микроавтобуса Н превысил скорость на скользкой дороге и, потеряв управление, совершил аварию, в которой погибли и получили тяжёлые телесные повреждения несколько пасажиров











Корисні посилання: офіційний сайт краматорської міської ради http://www.krm.gov.ua

1 коментар: