Завдання на карантин (18.05.2020 - 25.05.2020)
Завдання на карантин (11.05.2020 - 18.05.2020)
Завдання на карантин (04.05 - 10.05.2020)
до 10.05.(включно) заповніть Google Форму, вона складається лише з тестових завдань. Оцінку ви побачите одразу після надсилання форми. Форму можна надіслати лише один раз
Завдання на карантин (27.04 - 3.05.2020)
до 3.05.(включно) заповніть Google Форму, вона складається лише з тестових завдань. Оцінку ви побачите одразу після надсилання форми. Форму можна надіслати лише один раз .
Завдання на карантин (21.04 - 26.04.2020)
до 26.04.(включно) заповніть Google Форму, вона складається лише з тестових завдань. Оцінку ви побачите одразу після надсилання форми. Форму можна надіслати лише один раз.
Завдання на карантин (13.04 - 19.04.2020)
До 19.04.2020 иконайте завдання Google Форми (навчальні відео містяться в самій формі) 20.04.2020 прийом відповідей буде припинено.
Завдання на карантин (6.04 - 12.04.2020)
Завдання на карантин (12.03 - 3.04.2020)
До 25.05.(включно) заповніть Google Форму, вона складається лише з тестових завдань. Оцінку ви побачите одразу після надсилання форми. Форму можна надіслати лише один раз Це завдання буде останнім у цьому навчальному році
Завдання на карантин (11.05.2020 - 18.05.2020)
Перегляньте відео Місто Рим
Завдання на карантин (04.05 - 10.05.2020)
до 10.05.(включно) заповніть Google Форму, вона складається лише з тестових завдань. Оцінку ви побачите одразу після надсилання форми. Форму можна надіслати лише один раз
Завдання на карантин (27.04 - 3.05.2020)
до 3.05.(включно) заповніть Google Форму, вона складається лише з тестових завдань. Оцінку ви побачите одразу після надсилання форми. Форму можна надіслати лише один раз .
Завдання на карантин (21.04 - 26.04.2020)
до 26.04.(включно) заповніть Google Форму, вона складається лише з тестових завдань. Оцінку ви побачите одразу після надсилання форми. Форму можна надіслати лише один раз.
Завдання на карантин (13.04 - 19.04.2020)
До 19.04.2020 иконайте завдання Google Форми (навчальні відео містяться в самій формі) 20.04.2020 прийом відповідей буде припинено.
Завдання на карантин (6.04 - 12.04.2020)
Діти, завтра починається трансляція всеукраїнських уроків. Відповідно до вашого розкладу (прикріплений) в середу на 4 та у п'ятницю на 2 уроці у вас історія. Пропоную переглянути та записати до зошита тему і основний матеріал уроку. Я теж перегляну і наприкінці тижня напишу, що із цим робити
Завдання на карантин (12.03 - 3.04.2020)
Виконайте завдання у Google Формі, протягом тижня я надішлю вам на пошту оцінку. Якщо будуть питання, пишіть мені на пошту bezgodkovao@gmail.com На виконання у вас є тиждень, з 31 березня по 4.квітня (увечорі 4.04. я закрию форму для відповідей)
1 тиждень
Опрацюйте параграф 41 в старому підручнику, він ось тут та виконайте практичну роботу, вона ось тут
Якщо можливості роздрукувати немає, зайдіть до школи і візьміть роздруковані завдання (я буду або в бібліотеці, або в учительській, також залишу аркуші класному керівнику)Коли виконаєте, можете сфотографувати та надіславвти на мою пошту bezgodkovao@gmail.com
Підготовка до проекту "Александр Македонський - користувач Фейсбуку"
Продумайте та запишіть у зошит ваші варіанти відповідей на такі запитання:
1. Під яким ім'ям Александр, на вашу думку захотів би презентувати себе світові
2. Що б він написав у розділі "Про себе"
3. Хто був би серед його друзів (пошукайте його сучасників в інших тогочасних країнах)
4. Пофантазуйте, на які б групи, сторінки він міг би бути підписаний.
5. Придумайте новини від Александра (видатні події його життя) Хто міг би їх прокоментувати
Для друку:
тут відкрити і роздрукувати
Подорож Тесея на Крит
Коли Тесей прийшов до
Афін, уся Аттіка була в тяжкому смутку. Вже втретє прибували посли з Криту від
могутнього царя Міноса по данину. Тяжка й ганебна була ця данина. Афіняни
повинні були кожні дев’ять років посилати на Крит сім юнаків і сім дівчат. Там їх
замикали у величезному палаці Лабіринті, і їх пожирала жахлива потвора Мінотавр
з тулубом людини і головою бика. Мінос наклав цю данину на афінян за те, що
вони вбили його сина Андрогея. Тепер втретє доводилось афінянам посилати на
Крит жахливу данину. Вони вже спорядили корабель з чорними вітрилами на знак
жалоби по юних жертвах Мінотавра.
Бачачи загальний смуток, юний герой Тесей вирішив вирушити з афінськими юнаками
і дівчатами на Крит, звільнити їх і припинити сплату цієї жахливої данини.
Припинити сплату можна було тільки вбивши Мінотавра. Тому й вирішив Тесей стати
до бою з Мінотавром і або вбити його, або загинути. Старий Егей не хотів і
слухати про від’їзд свого єдиного сина, але Тесей наполіг на своєму. Він приніс
жертву Аполлону-Дельфінію — покровителеві морських подорожей, а з Дельф перед
самим від’їздом було дано йому оракул, щоб покровителькою в цьому подвигу він
обрав собі богиню кохання Афродіту. Закликавши на допомогу Афродіту і принісши
їй жертву, Тесей відправився на Крит.
Корабель щасливо прибув до острова Криту. Афінських юнаків і дівчат відвели до
Міноса. Могутній цар Криту відразу звернув увагу на прекрасного юнака-героя.
Помітила його й дочка царя Аріадна, а покровителька Тесея Афродіта викликала в
серці Аріадни глибоку любов до юного сина Егея. Міносова дочка вирішила
допомогти Тесеєві; вона не могла й подумати про те, що юний герой загине в
Лабіринті, роздертий Мінотавром.
Перш ніж вирушити на бій з Мінотавром, Тесеєві довелося зробити ще один подвиг.
Мінос образив одну з афінянських дівчат. Тесей заступився за неї, але, гордий
своїм походженням, цар Криту почав насміхатися з Тесея; він розгнівався, що
якийсь афінянин сміє опиратися йому, синові Зевса. Тесей гордо відповів цареві:
— Ти пишаєшся своїм походженням від Зевса, але і я не син простого смертного,
батько мій — великий коливатель землі, цар моря Посейдон.
— Якщо ти — син бога Посейдона, то доведи це і дістань перстень з морської
безодні,— відповів Мінос Тесеєві і кинув у море золотий перстень.
Покликавши батька свого Посейдона, Тесей безстрашно кинувся з крутого берега в
морські хвилі. Високо злетіли солоні бризки, і заховали хвилі моря Тесея. Всі з
острахом дивилися на море, що поглинуло героя, і були певні, що не вернеться
він назад. Повна розпачу, стояла Аріадна; і вона була певна, що Тесей загинув.
А Тесея, як тільки зімкнулися над його головою морські хвилі, підхопив бог
Трітон і миттю домчав до підводного палацу Посейдона. Посейдон з радістю вітав
у своєму чарівному підводному палаці сина і подав йому перстень Міноса, а дружина
Посейдона Амфітріта, захоплена вродою і сміливістю героя, поклала на пишні
кучері Тесея золотий вінок. Трітон знов підхопив героя і виніс його з морської
безодні до берега на те місце, з якого кинувся герой у море. Тесей довів
Міносові, що він — син Посейдона, повелителя моря. Дочка Міноса Аріадна дуже
зраділа, що Тесей повернувся неушкодженим з морської глибини.
Але Тесея чекав ще небезпечніший подвиг: треба було вбити Мінотавра. Тут на
допомогу Тесеєві прийшла Аріадна. Вона дала Тесеєві таємно від батька гострий
меч і клубок ниток. Коли відвели Тесея і всіх засуджених на поталу в Лабіринт,
Тесей прив’язав біля входу в Лабіринт кінець нитки клубка і пішов по заплутаних
безконечних переходах Лабіринта, з якого не можна було знайти виходу; поволі
розмотував він клубок, щоб знайти по нитці шлях назад. Все далі йшов Тесей і,
нарешті, прийшов на те місце, де був Мінотавр. З грізним ревом, нахиливши
голову з величезними гострими рогами, кинувся Мінотавр на юного героя, і
почався страшний бій. Мінотавр, сповнений лютості, кілька разів кидався на
Тесея, але він відбивав його своїм мечем. Нарешті, Тесей схопив Мінотавра за
ріг і встромив йому в груди свій гострий меч. Убивши Мінотавра, Тесей по нитці
клубка вийшов з Лабіринта і вивів усіх афінських юнаків і дівчат. Біля виходу
їх зустріла Аріадна; вона радісно вітала Тесея. Дуже раділи юнаки й дівчата,
врятовані Тесеєм. Уквітчані вінками з троянд, славлячи героя і його
покровительку Афродіту, водили вони веселий танок.
Тепер треба було подбати і про врятування від гніву Міноса. Тесей швидко
спорядив свій корабель і, прорубавши дно в усіх витягнених на берег кораблях
крітян, швидко відправився назад до Афін. Аріадна поїхала з Тесеєм, якого вона
дуже полюбила. (Подвиги Тесея)
Вертаючись до Афін, Тесей вийшов на берег Наксосу. Коли Тесей і його супутники
відпочивали після подорожі, Тесеєві у сні явився бог вина Діоніс і повідав
йому, що він повинен покинути Аріадну на пустельному березі Наксосу, бо боги
призначили її за дружину йому, богові Діонісу. Тесей прокинувся і, повний
смутку, швидко зібрався в дорогу. Він не смів не послухати волі богів. Богинею
стала Аріадна, дружиною великого Діоніса. Гучно вітали супутники Діоніса
Аріадну і славили співом дружину великого бога.
А корабель Тесея швидко нісся на своїх чорних вітрилах по блакитному морю. Ось
уже з’явився вдалині берег Аттіки. Забув Тесей, засмучений втратою Аріадни,
дану Егеєві обіцянку — замінити чорні паруси білими, якщо він, перемігши
Мінотавра, щасливо повернеться до Афін. Егей чекав свого сина. Втупивши очі в
морську далечінь, він стояв на високій скелі край берега моря. Ось вдалині
з’явилася чорна крапка, вона росте, наближаючись до берега. Це корабель його
сина. Все ближчає він. Егей дивиться, напружуючи зір,— які на ньому вітрила.
Ні, не блищать білі вітрила на сонці, вітрила — чорні. Значить — загинув Тесей!
У розпачі Егей кинувся з високої скелі в море і загинув у морських хвилях;
тільки його мертве тіло викинули хвилі на берег. З того часу і зветься море, в
якому загинув Егей, Егейським. А Тесей причалив до берегів Аттіки і приносив
уже богам подячні жертви, як раптом, на свій жах, дізнався, що став мимовільною
причиною смерті батька. З великою пошаною поховав тіло батька убитий горем
Тесей, а після похорону прийняв владу над Афінами.
Русский класс
Практическая работа №9
Исторические источники об Александре Македонском
Проработав §39, выполните
следующие задания:
1. Выполните задание 1 на стр
190
2. Прочитайте текст и ответьте
на вопросы к нему
Из «Сравнительных жизнеописаний» Плутарха
Как-то фессалиец привел Филиппу Буцефала, предлагая
продать его за тринадцать талантов, и, чтобы испытать коня, его вывели на
поле. Буцефал оказался диким и неукротимым; никто из свиты Филиппа не
мог заставить его слушаться своего голоса, никому не позволял он сесть
на себя верхом и всякий раз взвивался на дыбы. Филипп рассердился и приказал
увести Буцефала, считая, что объездить его невозможно. Тогда присутствовавший
при этом Александр сказал: «Какого коня теряют эти люди только потому,
что по собственной трусости и неловкости не могут укротить его». Филипп
сперва промолчал, но когда Александр несколько раз с огорчением
повторил эти слова, царь сказал: «Ты упрекаешь старших, будто больше
их смыслишь или лучше умеешь обращаться с конем». «С этим, по крайней
мере, я справлюсь лучше, чем кто-либо другой», — ответил Александр. «А
если не справишься, какое наказание понесешь ты за свою дерзость?» —
спросил Филипп. «Клянусь Зевсом, — сказал Александр, — я
заплачу то, что стоит конь!» Поднялся смех, а затем отец с сыном побились
об заклад на сумму, равную цене коня.
Александр сразу
подбежал к коню, схватил его за узду и повернул мордой к солнцу: по-видимому,
он заметил, что конь пугается, видя впереди себя колеблющуюся тень.
Некоторое время Александр пробежал рядом с конем, поглаживая его рукой.
Убедившись, что Буцефал успокоился и дышит полной грудью, Александр
сбросил с себя плащ и легким прыжком вскочил на коня. Сперва, слегка
натянув поводья, он сдерживал Буцефала, не нанося ему ударов и не дергая
за узду. Когда же Александр увидел, что норов коня не грозит больше никакою
бедой и что Буцефал рвется вперед, он дал ему волю и даже стал понукать его
громкими восклицаниями и ударами ноги. Филипп и его свита молчали,
объятые тревогой, но когда Александр, по всем правилам повернув коня,
возвратился к ним, гордый и ликующий, все разразились громкими криками.
Отец, как говорят, даже прослезился от радости, поцеловал сошедшего с
коня Александра и сказал: «Ищи, сын мой, царство по себе, ибо МАКЕДОНИЯ
ДЛЯ ТЕБЯ СЛИШКОМ МАЛА!»
А) Какие черты характера проявил Александр в случае с
приручением Буцефалом?
Б) Как ему удалось приручить коня?
3 Проработайте
п.2 и ответьте на вопросы:
А) Согласился ли Александр на
предложение Дария ІІІ? Что он ему ответил? (1-й отрывок)
Б) Какую черту характера проявил
Александр в отношениях с царём Пором?
4 Проработайте
п.3 и ответьте на вопросы:
А) Что огорчает автора текста в
поведении Александра в конце жизни?
Б) Какие черты характера Александра,
отображённые в тексте третьего пункта, вы осуждаете?
5 За что человечество
помнит этого человека?
Для справок:
Черты характера: целеустремлённость, сдержанность, настойчивость,
решительность, смелость, честолюбне, храбрость, высокомерие (себялюбие),
трудолюбие, доброта, жестокость, вспыльчивость, завистливость, образованность,
великодушне, выносливость
ВЫСОКОМЕРИЕ - это
качество характера, проявляющееся в уверенности кого-либо в своем превосходстве, в надменном,пренебрежительном отношении к окружающим;
ЧЕСТОЛЮБИЕ – это любовь к
почестям, жажда почестей, стремление к ним. Человек громадного честолюбия.
ВЕЛИКОДУШИЕ - свойство
характера, выражающееся в бескорыстной уступчивости, снисходительности,
отсутствии злопамятства, в способности жертвовать своими интересами.
Простить обиду в порыве великодушия.
Український клас
Практична робота №9
Історичні джерела про Александра Македонського
Опрацювавши історичні джерела
про Александра (§39), виконайте наступні завдання
1 Виконайте Завдання 1 на стр 190
2 Опрацюйте наступний текст та
виконайте завдання до нього
Із
«Порівняльних життєписів» Плутарха
Якось один фессалієць привів Філіппу коня
Буцефала, щоб продати. Вийшли вони на відкрите поле, щоб випробувати коня, але
він виявився неприборканим і взагалі непридатним для їзди. Кінь не дозволяв
нікому сісти на себе верхи, не слухав нічийого голосу з почту Філіппа й перед
усіма ставав дибки. Розгніваний цар звелів забрати Буцефала. Тоді присутній там
Александр заволав: «Якого чудового коня втрачають люди, які через власну
безпорадність і боягузтво не можуть його приборкати». Він повторив ці слова,
після чого Філіпп обурився: «Ти докоряєш старшим, ніби більше тямиш у верховій
їзді та краще вмієш поводитися з конем». На це Александр відповів: «Із цим я
впораюся краще, ніж будь-хто інший. Якщо мені це вдасться, я заплачу ціну
коня».
Усі зайшлися сміхом, але батько із сином
побились об заклад. Александр миттю підбіг до коня, схопив його за вуздечку й
повернув мордою до сонця. Він, вочевидь, помітив, що кінь полошився, бачачи
перед собою хитання власної тіні на землі. Деякий час Александр біг поряд із
конем і гладив його рукою, а коли побачив, що той перестав боятися і спокійно
дихає, скинув із себе плащ і впевнено скочив на коня.
Помітивши, що кінь заспокоївся і рветься
бігти, Александр попустив віжки й помчав уперед, заохочуючи його голосом і
ударами ніг. Філіпп і його почет спершу мовчали, охоплені тривогою, але коли
юнак повернувся, всі привітали його радісними вигуками. Коли Александр
зістрибнув з коня, батько поцілував його в голову і сказав: «Сину мій, шукай
царства більш підхожого тобі, МАКЕДОНІЯ ДЛЯ ТЕБЕ ЗАМАЛА»
А) Які риси характеру проявив Александр у випадку
з Буцефалом?
Б) Як йому вдалося приборкати
коня?
3 Опрацюйте п.2 та виконайте наступні завдання:
А) Чи погодився Александр на
пропозицію Дарія ІІІ? Що він йому відповів (1-й уривок)
Б) Яку рису характеру проявив
Александр у стосунках з царем Пором?
4 Опрацюйте п. 3 та виконайте завдання
А) Що автора тексту засмучує
у поведінці Александра наприкінці життя?
Б) Які риси характеру
Александра, відображені у тексті третього пункту, засуджуєте ви?
5 За що людство пам'ятає цю людину
Для довідок:
Риси характеру: цілеспрямованість, стриманість, наполегливість,
рішучість, сміливість, честолюбство, хоробрість, пиха (себелюбство,
марнославство), працьовитість, доброта, жорстокість, запальність, заздрісність,
непосидючість, освіченість, великодушність, витривалість
ПИХА - надмірно висока думка про себе, погорда,
зарозумілість, зазнайство, зневажливе ставлення до інших
ЧЕСТОЛЮ́БСТВО - прагнення до слави, почестей,
домагання високих постів.
ВЕЛИКОДУШИЕ - свойство
характера, выражающееся в бескорыстной уступчивости, снисходительности,
отсутствии злопамятства, в способности жертвовать своими интересами.
Простить обиду в порыве великодушия.
Домашнее задание на 2.03.16
Русский класс
Письменное задание к §35
1) прочитав п.1, продолжите предложения о воспитании в Древней Греции:
- до 7 лет…
- с 7 лет…
- с 12 лет…
- с 16 лет…
- с 18 лет…
2) прочитав п.2, определите, что в положении женщины Древней Греции, по
вашему мнению, было несправедливым (3 факта)
3) по п.3 заполните таблицу «Выдающиеся философы и ученые»
Имя
|
Краткая
характеристика
|
Гераклит
|
|
Сократ
|
|
Платон
|
|
Аристотель
|
|
Пифагор
|
|
Гиппократ
|
Украинский класс
Письмові завдання до § 35
1) за пунктом 1 продовжіть речення про виховання у Давній Греції:
- до 7 років …
- від 7 років …
- від 12 років …
- від 16 років …
- від 18 років …
2) за пунктом 2 визначте, що у становищі жінки Давньої Греції, з нашої
точки зору, було несправедливим. (декілька фактів)
3) за пунктом 3 складіть таблицю «Найвідоміші філософи та вчені»
Ім'я
|
Стисла
характеристика
|
Геракліт
|
|
Сократ
|
|
Платон
|
|
Аристотель
|
|
Піфагор
|
|
Гіппократ
|
Мифы о Троянской войне здесь
Задания на время карантина
1) Прочитайте §22 пункты 1, 2 и
заполните таблицу (информация про Зевса для примера заполнена). Не удивляйтесь,
для некоторых богов картинок нет, поэтому в последней колонке будут прочерки
Боги Древней Греции
Имя бога
|
Покровитель каких занятий или сил природы
|
№ картинки из пунката 1 или 2
|
Зевс
|
Верховный бог, покровитель неба, грома и молнии
|
Пункт1, №1
|
Посейдон
|
||
Аид
|
||
Деметра
|
||
Гера
|
||
Арес
|
||
Гефест
|
||
Артемида
|
||
Афина
|
||
Аполлон
|
||
Гермес
|
||
Дионис
|
||
Афродита
|
2) Прочитайте пункт 3 §22 и
выпишите:
1) Кого в Древней Греции называли
героями
2) Какие древнегреческие герои вам известны, чем
они прославились
Для того что бы получить дополнительную оценку по теме "Древняя Индия и Китай" вы можете создать ребус.
Условия:
1) слово-отгадка должно касаться изученной темы
2) ребус должен быть на листе формата А4
3) с обратной стороны листа должен быть вопрос к ребусу
4) используйте правила ребусосложения, они вот здесь
Для написания контрольной работы по теме "Древняя Индия и Китай" (16.12.15) нужно знать
значение таких слов: Инд, Ганг, Индостан, Гималаи, Мохенджо-Даро, Хараппа, арии, санскрит, Веды, Ашока, варны, касты, индуизм, аватар, Будда, буддизм, нирвана, Брахма, Шива, ступа, брахманы, кшатрии, ваишья, шудры, неприкасаемые, Янцзы, Хуанхе, Цинь, Цинь-Шихуанди, Хань, Конфуций, сейсмограф
Я понимаю, вам хочется сделать вот так:
или вот так:
Но, на самом деле, все эти слова мы учили, нужно только повторить (обратите внимание на правильное написание) параграфы 19-23 На контрольной будут кроссворды с этими словами.
Как сказано в индийском сборнике гимнов "Дорогу осилит идущий"
Домашнее задание на 25.11здесь
Домашнее задание здесь
Немає коментарів:
Дописати коментар